11 March 2017

Baby Theme Buttons

Teks: Nor Amalina Rohaizad
Foto: Amal Creative
Entri #156

Alhamdulillah, tahniah rakan-rakan Cik Amal yang dapat baby baru 😍😍😍 Soleh solehah semuanya insyaAllah. Cik Amal pun ada baby baru. Tuuuu yang ramai-ramai kat dalam gambar tuuu. 😅 Hihi.


Sekarang ni Cik Amal ada masalah tau. Tengah fikir nak jual ke tak butang comel ni semua. Huhu. Comel sangat sampai sayang nak lepas. Tapi kalau simpan pun, masih tak ada rancangan projek yang nak gunakan butang bertema bayi ni.

Oh sekejap. Tadi di Facebook ada yang tanya ni butang ke applique? Hmm Cik Amal rasa jawapan yang lebih tepat, benda ni adalah wooden applique. Sebiji macam butang kayu yang biasa Cik Amal jual tu. Cuma, dia tak ada lubang butang. Jadi kalau nak guna, kena gam lah nampaknya.

Ada yang serius nak ke? Esok Cik Amal umumkan semula. Nak fikirkan dulu.

No comments:

Post a Comment