01 February 2015

Februari 2015

Entri 39

Teks: Nor Amalina Rohaizad
Foto: Amal Creative

Januari berlalu begitu pantas. Kini masuk bulan kedua tahun 2015. Alhamdulillah saya kembali semula di atas landasan. Doakan kesihatan dan kelapangan waktu saya berpanjangan.

Terima kasih buat Encik Suami yang mengambil alih tugasan rumah. Juga tugasan menjaga keperluan anak-anak. Memberi laluan kepada isterinya menyiapkan tugasan bisnes kraftangan felt atas talian. Maka hari ini saya perlu bergerak dengan pecutan gear 5. Berkurung di dalam makmal jahitan, itu lah yang saya sedang lakukan. 

Dua saja perkara yang tidak boleh dan tidak mahu dilakukan Encik Suami. Memasak dan menyusukan anak-anak yang menjadi tugasan fitrah seorang wanita. Jadi hari ini saya siapkan nasi lemak sebagai menu sarapan pagi. Harapnya cukup juga untuk makan tengahari dan makan malam. Diselang seli dengan kudapan buah-buahan. Dengan itu saya tidak perlu berlama-lama di dapur menyiapkan hidangan. 


Hari ini saya target untuk mengemaskini blog bisnes. Antara perkara yang akan dilakukan ialah:

1) Menukar header baru. 
2) Menukar latar belakang dan susun atur baru.
3) Mengemaskini maklumat semasa. 
4) Memuatnaik gambar baru. 
5) Berkongsi cerita baru

InsyaAllah sebelum malam melabuhkan tirai, saya akan pastikan segala yang dirancangkan itu selesai. Selamat berhujung minggu semua! :)

No comments:

Post a Comment