08 February 2015

Amal Creative di Rancangan Assalamualaikum Tv Al-Hijrah

Entri 40

Teks: Nor Amalina Rohaizad
Foto: tvalhijrah.com

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua pembaca blog Panduan Kraftangan Felt. Alhamdulillah Ahad 8 Februari 2015 mencatat satu lagi kenangan manis. Saya diundang untuk bersiaran secara langsung di pentas Assalamualaikum, sebuah program bual bicara dengan pengisian santai berunsur Islamik terbitan Tv Al-Hijrah. Assalamualaikum bersiaran setiap hari bermula jam 8.30 hingga 10.30 pagi.


Pagi tadi Assalamualaikum dihoskan oleh Saudara Fazlan dan Saudari Nadzirah. Saya dijemput untuk mengisi slot DIY dengan tema kraftangan felt. Antara produk kraftangan felt yang sempat saya kongsikan adalah langkah-langkah menghasilkan flash card dari kain felt dan penanda buku. Saya juga sempat menunjukkan demonstrasi menggunakan Big Shot, mesin pemotong kain felt. Saudari Nadzirah turut mengambil peluang untuk cuba menggunakan Big Shot.

Di sini, saya mengambil kesempatan untuk mengucapkan ribuan terima kasih buat penerbit dan krew rancangan Assalamualaikum Tv Al-Hijrah kerana menjemput Amal Creative. Ucapan terima kasih khas buat sahabat saya Saudari Amie Sofia yang membuat lamaran awal. InsyaAllah andai ada rezqi, saya dan Amal Creative bersedia memberi kerjasama lagi. :)

Bagi yang tidak berkesempatan menonton siaran Assalamualaikum pagi tadi, anda boleh menonton siaran ulangan di atas talian di www.alhijrahmedia.com. Kisah di sebalik tabir akan saya kongsikan dalam entri seterusnya.

Assalamualaikum siaran 8 Februari 2015
http://alhijrahmedia.com/ahad-8-februari-2015/

2 comments:

  1. tak sabar nak tahu kisah disebalik tabir puan

    ReplyDelete
  2. Kak Azue, tak perlu panggil saya Puan lah :D Panggil saja Amal :)

    ReplyDelete